- Poradniki i ciekawostki
- 8 grudnia 2021
Aluminium kontra stal - które z nich wygrywa pod względem kosztów paliwa i wydajności?
Aluminium jest na krawędzi, aby przejść konwencjonalne na niektórych pojazdach, które są wcześniej zarezerwowane dla wysokiej klasy samochodów sportowych i luksusowych w Indiach. Jednak, jak się wydaje, że aluminium może wkrótce zacząć przesuwać stali w ilości pojazdów produkcji, producenci stali często widzą to w inny sposób, a oni nie idą w dół pozbawiony bitwy.
Tymczasem świeży raport z renomowanej organizacji biznesowej przemysłu stalowego, World Steel Dynamics, twierdzi, że wzrost aluminium będzie dość krótkotrwały. Również po drugiej stronie, AutoBody Warfare: Aluminum Attack zbyt twierdzi, że waga zysku aluminium będzie prędzej czy później być równoważone przez przybycie nawet bardziej rozwiniętych lżejsze i tańsze rodzaje stali. I tak, zarówno przemysł - aluminium i stali - oczekują wykorzystania aluminium do wzrostu od teraz, ponieważ producenci samochodów pracować, aby spełnić warunki z normami U.S. Corporate Average Fuel Economy (CAFE).
Jeszcze jedna analiza, która jest specjalnie wykonane przez Aluminum Transportation Trade Group, który jest jednym z wiodących branż aluminium, przewiduje, że 7 na 10 pickupów będzie mieć aluminiowe ciała do roku 2025.
Z drugiej strony, analiza przemysłu stalowego powtarza tę obserwację, twierdząc, że aluminium-arkusze dostaw do producentów samochodów może prawdopodobnie dostać w kontakcie z 2,68 mld funtów w roku 2018, które mogą być łatwo porównywane z 504 mln funtów, które miały miejsce w roku 2014.
Jednak nadal badania przepowiada, że wykorzystanie aluminium będzie prawdopodobnie hit najwyższy punkt przez około roku 2018, nawet jeśli standardy CAFE nosić na wezwanie do dodatkowych zysków w paliwooszczędnych samochodów, co jest do zamówionej floty średnio 54,5 mpg do roku 2025. I to jest równe około 42 mpg na naklejce okna. To jest z tego powodu, że większość aluminium jest szacunkowo wykorzystywane w "zamknięcia", na przykład wiszące kawałki, takie jak kaptury, pokrywy bagażnika i drzwi, a nie ramy ciała pojazdu lub struktur.
Analitycy wypowiadają się, że nowe-fangled stali o wysokiej wytrzymałości są obecnie w toku i będzie bardziej skuteczne w cięcia funtów z konstrukcji, która raporty dla większości masy samochodu, który jest brany jako całość. Te świeże rzeczy będą dostępne dla nadchodzącej rundy przeprojektowań samochodów, oferując inżynierom tańszą opcję kosztową do aluminium, które nadal utrzymuje wagę w dół.
Jeśli prawdę powiedziawszy, naukowcy twierdzą, że wykorzystanie najnowszych, ale mniej kosztowne stali o wysokiej wytrzymałości może prawdopodobnie rozjaśnić struktury przyszłego samochodu, takie, że części zamknięcia z aluminium nie będzie kiedykolwiek wymagane. I tak, to prawdopodobnie będzie trim down ceny ekonomicznych samochodów w Indiach, i ulżyć umysły kupujących, którzy ewentualnie będą martwić się w odniesieniu do stabilności aluminium i łatwość naprawy.